jajajjajajajaj

Är så sjukt trött. Sov hos C igår, fick sova länge. Började först halv 1, jätteskönt ! :) Hade en lektion, sen blev det psykologen. Kändes som att vi kom en bra bit idag! Sen åkte jag med mamma efter mimmi till C's, sen tillbaks till stan för att äta mat med J. Sen bilskola :) Full dag, minst sagt !

haha, vet ni annars vad som hände igår? :D Jag och C lyckades smälla ut en bit av en tand på mej... Wooops. Måste ringa o boka en tandläkartid imorgon.

I helgen blir det antagligen "FF" hos mej, mamma o pappa ska kanske o hälsa på brorsan :) Tror inte det blir nån fest, C o jag funderade väl lite på att ha fest för oss själva :D Skulle vara roligt att prova på ;)

Nej, nu måste jag verkligen sova så jag orkar upp till skolan imorgon. Har inte sååå jobbig dag, så kanske man överlever :) Puss o kram, förlåt för urusel bloggning. Ska faktiskt försöka ta ut kameran en stund imorgon :)


Ps. Vet ni vad som hände idag ? :D Vi har fått kattungar, 4 st, och skulle spara en. Den vi skulle spara var jättekonstig färg, typ grå med beige/vitt i sig, jättesöt! Såklart så sparade pappa fel kattunge, men den är också söt :) ska ta bild imorgon, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback