Bildbomb

Som plåster på såren för lite uppdatering, lite smått o gott som finns på C's dator;


En fin båthamn hos C: sommaren 08 kanske?


Sommaren 06/07, man ser mina skärmärken på benet


Kanske 08

Sommaren 08

Min 16 års dag :)

HAHAHHA kanske -05 :D:D:D:D:D:D lite mer naturlig hårfärg

Typ samma år, på Gran Canaria :D

typ -07, också på Gran Canaria :) min första blondering typ :D

-07/-08, hade ätstörningar där o typ redan på alla andra bilder

Liten fjutt som drar Mumintrollet i svansen :D:D:D

Senaste utlandsresan -09, Gran Canaria. Hade gått upp till 43 kg så
ingen skulle märka att jag bantade...

Sommaren -08, älsklings Padde <3

Samma sommar i Åbo, när C o jag åkte ner o hälsa på brorsan :)




Hoppas ni gilla de :)

Kommentarer
Postat av: Grace

Vad fin du är! =)

Kram <3

2010-05-03 @ 11:53:01
URL: http://gracely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback