världens sämsta dag

Har verkligen världens sämsta dag idag. Har stortjutat sen jag vaknade, haft världens ångest och panik. Har mkt dödsångest och vill verkligen inte längre. C vägrar komma hit, fastän jag försökte förklara att dethär är en av dom sämsta dagarna på länge. Jag hatar livet just nu, jag vill inte leva längre. Jag vill bara svälta, skära mej och ta livet av mej. Och han bryr inte sig. Jag orkar verkligen inte längre, orkar inte med mitt liv. Är på väg neråt igen, i en jävligt stor nedförsbacke och jag vill inte längre. Vill bara dö. inte leva.


C är en jävla idiot, för nu kommer dehär bara att bli sämre. Nu kommer jag att hämnas på honom för att han inte bryr sig och ta livet av mej. Great.

Kommentarer
Postat av: angelice

JAG bryr mig! <3

2010-03-15 @ 18:15:19
URL: http://angelices.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback