tisdag

Förlåt för att jag inte har bloggat, men kände att jag behövde en paus ! Har ju varit i skolan idag, blev jättetrött av det, antar att det är för att jag inte äter där.. Nåja, iaf var jag och snacka med studiehandledaren för att se så jag har tillräckligt med kurser och får fixat allt jag har missat och det kommer gå bra :) Kommer klara det på 3 år utan att stressa ihjäl mej, jippie ! :)

Har bara varit hemma o tagit det lugnt idag. Skulle egentligen vara med en kompis, men det blev så sent. Trodde ju till först att hela dagen skulle gå åt till plugg, men nej, för jag är så smart så jag inte har något extra trots att jag har varit sjuk :D Ibland har man tur..


Längtar till fredag... Men det kommer gå snabbt :) Imorgon ska jag vara med C och på torsdag ska jag först till läkaren, sen på P-ung Tv's styrelsemöte oså hem o plugga till ett förhör. Yey!

Nu ska jag packa väskan och förbereda mej inför sängen, har börjat öva mej med tidiga kvällar och morgnar ;)

Gonatt alla sötisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback