påsklov

ja, det har jag nu. Är otroligt skönt, men jag är verkligen jättetrött! Ska snart åka in till stan o umgås med kompisarna :) det ska bli roligt, har inte typ träffat nån på mer än en vecka... haha :) Men jag o C ska inte vara ute så länge, mamma o pappa ska jobba imorgon så! Ska kanske köpa ett par skor av en kompis ifall jag har pengar :) Dom är snygga måste jag säga :) Sen ska jag träffa en annan vän o se vad vi hittar på..

Så tyvärr kommer berättelsen kanske inte idag heller, har lite för bråttomt. Imorgon ska jag ta mej i kragen o skriva med C :) Puss o kram, ha en trevlig onsdag <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag håxa dig lite sent där, då vi körd förbi er idag. Hoppas du såg att jag vinka åt dig.. ;)

2010-04-01 @ 23:24:42
URL: http://saragunmarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback