orkar inte

Orkade inte blogga igår, det var en jävla skitdag. Skolan gick helt okej, var bara jättetrött. Sen när jag kom hem, så skulle jag med C till frissan, o det tog hela dagen. Vi hade vår månadsdag igår och hade planerat in en hel dags mysande, men så blev det ju inte... Kom hem till hans, var trött, ångestfylld,  på skitdåligt humör. Bröt ihop, spelade gitarr o sjöng. Bröt ihop lite mer, blev livrädd för C och hamnade i nån sorts panikattack. Mysigt..

så höll det på i nån timme innan jag var lugnare och somnade.

Idag har jag duschat och fått in gitarr på en av mina låtar. Nu ska jag fixa mej, ska till psykologen om 1½ h. Intressant. Sen ska jag handla lite födelsedagspresenter åt folk o åka hem. Kanske blir det en ridtur idag eller bara att stirra in i väggen, vi får se...


Puss o kram <3

Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2010-03-10 @ 13:20:00
URL: http://saragunmarie.blogspot.com
Postat av: Twiggy

Man måste inte alltid orka.

2010-03-10 @ 14:54:02
URL: http://www.metrobloggen.se/twiggy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback