min ex-bästis

Jag kom att tänka på en sak i morse, nämligen min x-bästis. Förut när vi gick på åttan kanske, så skar hon också sig. Inte så många gånger, kanske 5 ggr, men iallafall. Det tog rätt länge innan hon berättade det åt mej. Men grejjen är den, att jag skar mej också. Skillnaden mellan oss var att hon slutade, men inte jag. Hon mår bra idag, det gör inte jag. Kan det vara så taskigt ? Och hon är ju ändå en av dom som har sårat mej...



Okej, jag är faktiskt glad för henne att hon mår bra. Men varför kunde hon sluta efter ca.5 ggr, medans jag har gjort det typ 500 ggr... Kommer jag nånsin kunna sluta ? Kommer mina beroenden nånsin gå att avsluta..?


sorry för råddiga tankar..

Kommentarer
Postat av: danni

klart du kommer att sluta. skär man sig 5 ggr har man antagligen inte kommit in i ett beroende.

2010-03-24 @ 13:50:47
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback