förlåt

Sorry att jag inte har bloggat. Har som sagt varit i åbo några dagar, kom hem i onsdags. Har inte typ varit på datorn sen dess. Har inte haft något vettigt att skriva heller,fast frågan är ju om jag nånsin har det..


Idag har vi varit hos C, jag har haft en hemsk ångest inom mej. Har inte ätit något idag heller typ.. Oså avlivade vi vårt älskade får idag, o jag var inte hemma.. R.I.P Bäbä<3

Kommer sakna hennes bräkande varje gång man rör sig i stallet, o det är rätt svårt att hålla tårarna borta.. Men hon har det mkt bättre nu, enligt veterinären hade hon en böld i halsen som hade gjort så hon varken hade kunnat äta eller dricka. Hon slipper allt plågande nu. <3

Är med C och bändet då de spelar med bandet. Min kära vän S kmr hit snart. Vi ska hem tidigt idag, för imorgon åker vi o kollar hundvalpen. Det blir ju iaf kul, men den är ju ändå inte Bäbä.. Men ja, det är inte så länge tills vi får hem den heller.


Nu ska jag avrunda, puss på er o hoppas att ni har det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback