dan före dopparedan

Hade skrivit ett inlägg, men lyckades radera det..

Nåja, imorgon hämtar vi Mimmi, blir ju intressant! Ska i skolan före, tror dock jag kmr ta sovmorgon. Vilket kommer leda till att min grupphandledare skjuter mej, men just nu gråter jag bara av stress så han får så lov att acceptera det. Har ett engelska förhör imorgon som jag egentligen skulle måsta plugga skitmkt till, men som sagt så går det inte så bra... Blev jättelessen när jag tala med C, grät mej typ igenom samtalet. Ska snart ringa honom på nytt o se om det går bättre då.. Tvivlar på det eftersom tårarna är 5 före att rinna nu igen..


Iaf, idag har jag varit i skolan. Mitt läkarbesök blev uppskjutet till 8.4 för hon var sjuk, en jävlig tur jag har ! Det blir bättre så!

Nu måste jag plugga engelska o finska... Yes... Wish me luck!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback