ångest

Hör på en spotify lista jag hade på repeat vid sjukhuset. Fy fan vad den förvärrar min ångest. Just nu mår jag jättedåligt. Ligger ensam i mitt rum, har städat klart och det bränner inuti mej.. Oroar mej över skolan imorgon, hur fan ska jag orka ? hur ska man orka leva mer ? Vill bara skära mej, känna blodet rinna.. C skulle komma på msn för 1½h sen, han har inte kommit ännu.. Han skulle göra läxor före, men det tar väl inte så länge ? jag hlr på att dö av ångest känns det som. Funderar på att prova lite kläder jag inte haft på länge för att distrahera tankarna, kanske något jag kan visa åt er ? :)


Kommentarer
Postat av: danni

visa gäärna bilder :D

2010-03-24 @ 12:53:36
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback