no

Jag mår inte bra, inte egentligen. Jag har bara inte... ord att sätta på mina känslor. Dom är så åt helvete att jag bara försöker skita i dem och slippa tänka på dem. Hatar känslor. Hatar att känna ångest, att känna mej fet. JAG ÄR INTE TJOCK. När ska jag fatta det ? När ska A dra åt helvete?


Herregud, psycho.


Jag har mycket jag skulle kunna berätta åt er. Som att mitt och C's förhållande har förvandlats till ett jävla bråkande. Jag tror han har tröttnat på mej, eller jag vet det. Han tycker alltid att jag är löjlig, barnslig eller så undrar han vad fan mitt problem är. Jag är också trött på mej själv, tack jag vet. Ingen orkar med mig.

Just nu, bryr jag mej inte. Dedär var allt jag orkade tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback