today :)

Idag har jag hunnit med mkt ! Steg upp 9, lag ut hästarna och gick tillbaks och sov. 13.00 steg jag upp igen, åt frukost och lunch, försökte väcka C (gick inte) och gick sen ut i stallet. Våra hästar skulle nämligen skos ! :)

Nu har jag nyss duschat, ska börja fixa mej snart. C o jag ska nämligen ut o fira ikväll! Vi ska se "luftslottet som sprängdes" på bio, har sett dom 2 andra där :) Ska även åka o köpa lite blandgodis ! :) Sen åker vi till C's och sover. Blir säkert en bra kväll :)

Vet att uppdateringen suger, men jag försöker så bra jag kan :) Vill njuta av tiden hemma tills C ska i skolan, sen blir det bra uppdatering igen ! :)


Puss, ska fota lite snart ;)

<3

Kommentarer
Postat av: angelice

Åh vad glad jag blir för din skull. Det märks att du är sååå mycket gladare! :) Garttis till utskrivningen.

2010-01-05 @ 18:01:58
URL: http://angelices.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback