suck

mitt rum ser så jäääävla äckligt ut. Har inte orkat städa, fy skäms.. Har försökt hålla min ångest borta genom att sitta och sjunga, rulla upp håret osv... Har lyckats hittills, men nu känner jag den...


Imorgon ska jag till skolan 9-15, sen till stan för att köpa lite skolböcker. Sen kmr min bästa vän hit med mig, vi ska rida o ha tjejkväll med sex and the city filmen ! Hoppas på en bra kväll :) Kommer iaf ha ett krulligt huvud. Om jag hinner ska jag fota mitt krull på morgonen... :)


o ja, allt är fortfarande svart trots att jag låter glad.

Min vikt ikväll, helt naken, var 43,2. Haha, helt klart på rätt väg. NOOOOOOOOOT


Typ gonatt då alla gullungar <3


Kommentarer
Postat av: angelice

Lockar brukar göra mig glad, åtminstone för en stund :)

2010-01-14 @ 23:15:54
Postat av: morgondis

Hmm, vill du bli inlagd igen vännen? Annars får du nog börja kämpa och få i dig lite mer mat nu!

Kram

2010-01-15 @ 10:25:53
URL: http://anorexiochjag.bloggproffs.se
Postat av: Lianna

Åh lilla vännen, de bryr sig säkert visst om dig, men de känner sig nog så hjälplösa att de inte vet hur de ska reagera, så istället undviker de dig. Jag tror inteatt de handlar om att de inte bryr sig, utan mer att de känner sig hjälplösa?



Försök att äta mer, i alla fall ett mål om dagen. Du ÄR på rätt väg, friskhetens väg!



Fortsätt kämpa vännen!

2010-01-15 @ 11:38:09
URL: http://silentlyscreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback