PANIK

Kunde inte blogga igår, hade ingen tillgång till dator. Försökte blogga med mobilen, men det var något fel :S Nåja.. kändes dåligt iaf !

Igår var jag till skolan på besök. Var skönt att se vissa... Sen blev det ätstörnings. Det gick bra där med! Vägde 44.5, hade ätit före... Så dom var väl helt nöjda antar jag :) Sen gick C o jag på stan o sen åkte vi hit (till hans) :)

Idag har jag varit på öppet hus till hans skola. Han kmr hem om en timme... Det är ju vår 2 år och 11 månaders dag! Tror vi ska vara hemma vid mitt o kolla nån skräckis ikväll :) Mysigt !


Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: mezza

tycker det e sååå skönt att du slipper sjukhuset! Hoppas o håller tummarna att det fortsätter gå bra

Grattis på er dag! :D



håller på med en grej.. och hoppas att du kanske vill va med??

kolla:

http://mezzas.blogg.se/2010/january/utmaning.html



varma kramar!

2010-01-09 @ 13:49:27
URL: http://mezzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback