no words

dehär är också en dålig dag. Har typ feber, har varit hemma, i magnetröntgen, mått skitdåligt, nästan spytt, gråtit halva dagen, varit arg på pappa, bråkat med C, inte fått sova, varit ett vrak och velat dö... Bra dag.

Var nyss i duschen, min mage håller på att dö... Blir knappast någon skola imorgon heller. Men C kommer hit på kvällen, kanske han kan göra mej frisk..

Mamma och pappa har gått runt och snackat skit om mej, pappa har bara klagat på min mat, så fan, orkar inte ens försöka äta... har gått ner 400 gram sen igår.. typ. Drömde en massa mardrömmar inatt, jag blev mördad i den ena, försökte kontrollera en galen häst i en annan, knullade med nån, blev våldtagen o en jävla massa annan skit. Haha, my life sucks.


Vill inte leva mer, min själ har redan lämnat min kropp...


Kommentarer
Postat av: sara

kom igen nu Manda!

2010-01-19 @ 19:43:00
Postat av: Sessie

Du är värd att leva<3

2010-01-19 @ 19:53:52
URL: http://anorexiasize.blogg.se/
Postat av: Sara

Alla elaka ord ska bara göra dig starkare! Gör inget dumt Manda! <3

2010-01-19 @ 21:29:41
URL: http://saragunmarie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback