no time

Hejsan ! Har inte hunnit skriva idag. Var först i skolan, det var superjobbigt, mitt huvud hängde inte med. Sen åkte jag till stan, träffade S oså åkte vi hit. Vi var ut och red, det var faktiskt kul :) Sen har vi kollat film, sex and the city :)Det var jättekul med en tjejkväll! Nu sitter jag dock här ensam, lessen som fan.

C har jag ingen aning om när han kmr, så ja tror ja snart ska krypa ner under täcket och gråta en stund. Har inte lust med nåt annat..

Har inte ens lust att skriva...Imorgon ska vi till C's iaf, o köra snöskoter.

Puss<3


Ps. Mina lockar blev så jääävla fula så ni får inte se dem.

Kommentarer
Postat av: Louise

Kämpa på tjejen! Allt vi kan göra är att hoppas på att det blir bättre snart <3

Postat av: angelice

Jag vill ha fula lockar. Det är bättre än inga lockar alls.. ;)

2010-01-16 @ 19:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback