kväll




Gigantisk finne i pannan, javisst !


Hälsade nyss på brorsans flickvän. Han verkar vara så himla glad när han är med henne ! Skönt att se :)

Själv sitter jag och kollar Glee. Är superspännande ! Ska sova med x-antal katter inatt, de får nämligen vara inomhus när det är så himla kallt där ute. Det är ju bra, för annars kmr jag nog inte kunna sova.
Ska ju till skolan och hälsa på imorgon, sen till ätstörnings. Sen ska jag och C gå på stan lite, han ska kolla på en ny telefon. Sen åker vi väl till hans :) Skönt med fredag ! Tyvärr ska han i skolan på lördag, de har öppet hus :S Great!

Ser lite framemot att åka till skolan, mest för att jag får träffa mina vänner.. Men absolut inte det faktum att alla kommer GLO. Dom vet ju, o dom kommer kolla en... Ska även lämna in mitt läkarintyg som min läkare har skrivit. Är sjukskriven ända tills 31.1 :) Skönt !


Nej, huvudet dunkar som fan nu pga. näringsbrist :(( har faktiskt ätit pizza ikväll)  Ska sova snart, bara Glee tar slut. Har ju inget trådlöst, så kan inte uppdatera något mer då :( Hörs imorgon, Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gör man första dagen man är tillbaks i skolan?

Postat av: Lianna

Fortsatt kampa tjejen, jag tror pa dig.



Kramar!

2010-01-08 @ 12:54:02
URL: http://silentlyscreaming.blogg.se/
Postat av: angelice

Kommer inte du från Finn-land? ;)

2010-01-08 @ 17:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback