hektiskt

Har inte hunnit blogga, har varit rätt hektisk helg. I lördags var vi hos C, jag grät, vi bråkade, vi redde ut allt :) som tur är. Sen på kvällen skulle de spela med sitt band, så jag joinade dem dit. Det var väl helt okej, våra vänner kom dit o alla drack utom C o jag. Det spårade ur lite senare mot natten.. Men vad kan man.

Idag har vi varit hos mej. Jag var ut o red min gulleponny, det gick jättebra ! :D Sen duschade vi och ställde oss, för vår vän fyller år idag så det var kaffe hos honom :) Nu sitter jag ensam i min säng.. Det är längesen jag inte hade C med mig på en söndag kväll, det värker i mitt hjärta... Saknar honom så mkt.

Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback