hejsan!

Har inte hunnit uppdatera hittills. Vid C's hann jag inte innan jag var tvungen att åka hem och här hemma stal min brorsa det trådlösa internetet.. Kul ;)

Har knappt ätit något idag... Bara 3 bröd... Har inte orkat riktigt.. Hade världens sämsta natt, hade ångest och panikattacker i 3 h... Har ångest fortfarande.. Är lessen... Usch.

Sitter bara och kollar Glee repriserna, har varit i stallet och fixat. Det är skitkallt idag, -27 grader. Sitter med ett tjockt täcke runt mej och myser!


Imorgon blir det skolbesök tror jag. Ska dit och hälsa på mina vänner innan jag ska till ätstörnings. 


Nu ska jag fortsätta kolla, hörs sen <3

Kommentarer
Postat av: emma

har du egna hästar?:)

2010-01-11 @ 18:05:50
URL: http://emmalundgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback