hej

Var som sagt vid C's igår. Bråkade typ halva tiden vi spenderade tillsammans... Var inte alls kul. På kvällen fick jag panik och ångestattacker i några timmar. Och han var inte glad över att jag hade skärt mej.. Minst sagt. Åt knappt något igår heller. Inte idag heller... Har försökt iaf, men åt inte i skolan, klarade inte av det.


Var ju på familjesamtal i morse. Det gick bra, för jag fick gå med läkaren och läsa min journal, medans mamma och pappa fick snacka med min behandlare. Min journal var skrattretande. Anorexia nervosa med depression.
Kul.. Stod en hel massa skit där, typ om mitt "allvarliga" tillstånd som flera hade skrivit om, sammandrag av våra vårdmöten, alla prover o sånt.. Kul :) Roligt att veta iaf.

Har ju även varit i skolan idag. Vissa saker var kul, andra inte. Har iaf bra lektioner, roliga ! Kommer även bara ha 1 prov i slutet av perioden, SKÖÖÖNT. Oså har vi provvecka, vilket betyder att det kmr bli mkt ledigt. Det som inte var roligt var att jag inte har nån att umgås med... Mina bästa vänner är i en annan skola denna period, så jag strosar opå själv. Really fun.

Nu ligger jag och kollar My super sweet sixteen. Underhållning på hög nivå, japp.

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Louise

Hur är det med dig idag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback