GOTT NYTT ÅR!

Sorry, har inte haft igång datorn ! Men igår var det nyårsafton, var skitkul. Jag var helt bäng på cider, vi sjöng singstar, rökte, beställde taxi som aldrig kom, jag ringde och påminde dem (arg som jag kan vara), vi missade 12 slaget i city pga det jävla taxibolaget, firade in det nya året på en väg med att min pojkvän och en vän ramlade omkull med cykeln, sen korkade vi upp champagne och tog oss till city ! :D

helt skoj, har kvar 1 cider som jag ska dricka nån dag. Var faktiskt rätt kul igår, har saknat såna kvällar. Hur hade ni det?

Idag ska vi mest ta det lugnt, kanske åka till stan en stund :)


PUSS PÅ ER <3

Kommentarer
Postat av: angelice

Härligt att du fick en bra kväll! Det var du värd <3

2010-01-02 @ 14:55:30
URL: http://angelices.wordpress.com
Postat av: Ida

haha, Anders hadd ju riva hål på knä å mena förstör byxorna sina bara för dedär falle. Att di äns cykla :D

2010-01-03 @ 00:01:19
URL: http://ziio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback