fundering

Ibland funderar jag på hur jag ska vara mot mina föräldrar. Och dom funderar nog mkt över desamma...

Mitt humör styr mkt över hur vår kontakt är. Jag har dock känt att mitt humör är lite mer stabilt numera, endera är det bra (som nu) och hålls så, med mindre humörssvängningar. Eller så är det helt jävla dåligt en tid. Inte en massa upp o nerförs backar. Det har underlättat hur jag kan prata med mina föräldrar. Och speciellt nu då jag har börjat rida med mamma har vi mer vardagliga saker att prata om, vilket är skönt! Pappa är det lite svårare med. För det mesta försöker han nog tänka efter vad han kan säga åt mej, men ibland misslyckas det. Som imorse;

Han hade varit jättesnäll mot mej och inte sagt något dumt på en tid, oså kläcker han ur sig; Din mamma håller på att bli utbränd av dehär med ätandet ditt.

Tack som fan tänker jag... Men ikväll igen var han jättesnäll, han hade säkert lite dåligt samvete då han hade fått tänka efter lite...


Över till denna dag;

Sov 5h, skolan började 8.00. Var en tung dag trots att jag inte hade så många lektioner. Sen åkte jag till stan med 2 vänner, det var jätteroligt ! Shoppade en del; bh, 2x underbyxor, mascara, lösögonfransar, 2 t-tröjor... typ :)

Sen har jag bara varit hemma och snackat lite hoppgrejjor med mamma o hästen ;) Mammas kusin var också hit en stund med sina hundar, dom var jättesöta ! Jag vill också ha..

Nu ska jag börja sova, imorgon blir det teaterresa hela skoldagen, roligt ! :)

Var förresten med i hufvudstadsbladet idag med P-ung Tv :) Ska fota artikeln nån dag ^^

Gonatt, puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback