dåligt

jag känner att jag har kommit in i en sämre period, med mkt mera ångest och gråt. Det är inte riktigt förjävligt (ännu?) så det går att leva... Men det suger ändå, för nu har jag fått slappna av en stund. Det har varit riktigt skönt att inte ha ångest varje dag. Men ända sen mitt ätpoli besök i fredags (som gick åt helvete) så har det känts extra jobbigt. Jag blev så jävla arg på min behandlare så jag bara skakade. Pallade inte ens fysioterapi. Pallade inte ett leende. Ingenting. GAAAH. Jag kan bli så jävla arg på mej själv ibland. Men just nu har jag ridningen och träningen med bästa ponnyn som håller mej ovanföre ytan. Och det är skönt. Jag älskar att få ta en ridtur och bara glömma allt för stunden. Det finns inget bättre. Bara koncentrera mej på just den stunden.


Påtal om ridnining håller jag på att förälska mej i en massa hopp och ridgrejjor, ajaj... Detta kommer bli dyrt ! :(


Imorgon kmr min bästa älskling hit och håller om mej, jag älskar dej <3

Nu måste jag försöka sova, har faktiskt skola imorgon... jobbigt :( Men det ska väl gå. Puss o gonatt <3

Kommentarer
Postat av: s

Kämpa på även om det är jobbigt, du är jätte duktig! MYCKET duktigare än mig. <3

2010-02-01 @ 07:39:47
URL: http://ziggi.blogg.se/
Postat av: anonym tjej

känner int dej, hitta hit av en slump. men ja e å vi jeppis ätpoli å känner igen dedär me besök som går åt helvete.. vem e din behandlar där?

2010-02-01 @ 23:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback