bra dag :)

Har varit en bra dag hittills ! En klasskompis kom hit imorse och hälsa på mej för jag stannade hemma ännu idag. Mamma tog ut en ledig dag, vilket ledde till att jag hoppade med världens finaste ponny ! Det gick superbra :D Vi hoppade inte högt, för jag har aldrig hoppat honom förut. Men det gick skitbra, han uppförde sig och sprang bara 2 gånger in i snödrivorna ;) Dock så hade inte den ena katten hjärna till att flytta sig vilket ledde till att hästen sprang på honom, men han klara sig :) Dehär var riktigt kul! Är glad över att jag stanna hemma :)

Nu åkte mamma till tandläkaren, men sen ska vi rida den andra hästen. Eller hon ska rida, men jag lova att jag kan springa av honom före så han inte är så vild.


Idag fick jag även resultatet över vad mina knän har för problem; ingenting.. Eller han menade att det har varit en skada i lederna, som har läkt, men pga. att jag har så svag muskulatur och muskler så känns det fortfarande. Så nu ska jag bara träna mina knän, vilket jag gör genom ridningen. Mamma vill även att jag ska börja träna på gym, men det ser vi sen !


Puss <3

finaste ponnyn min <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback