Bättre bloggning

Från imorgon ska jag börja blogga ordentligt igen. Har helt enkelt inte haft tid nu, men när C ska tillbaks till skolan har jag ju all tid i världen !

Idag träffade jag S, har inte träffat henne sen 26 november... Har saknat henne så!!!<3 Var skönt att snacka med henne igen, längtar till nästa gång.

Är hos C nu, har ätit våffla. Icke laktosfri. Haha, no shit.... Blir kul kväll ! ;)

Han läser på prov just nu, sen ska vi spela kort :) Är typ skitkallt här, -24 grader :( USCH! Hatar sån köld..

På fredag ska jag till Ätstörningspolikliniken... Ser inte framemot det :/ Hatar dedär stället, men de är bättre än sjukhuset ! Mamma och jag bråkade 2 ggr över telefonen idag. Hatar dem ibland. Nu har jag tydligen flyttat hit för att vi är här 2 nätter o blablablablabla... Hatar att de ska bestämma över allt och kolla mej. Sa åt henne att jag inte kmr sitta med dem och äta om hon inte slutar kolla mej när jag äter... Some trust please.


Nu ska jag kolla lite andra sidor, vet inte om jag hinner uppdatera mer idag. Skriver så snabbt jag kan imorgon :)
Puss på er <3



Jag älskar dej mest <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback