mitt 400:e inlägg

tänk, 400 inlägg... hur mkt skit står det inte där ?

Har nyss kommit hem från power club, gick väl helt okej. Min ex-bästis var den enda som var där, var lite konstig stämning, men det gick.. Har nyss ätit tacos. Ska kolla americas next top-model. Sen ska jag fundera lite.. Vet inte om jag vill till skolan imorgon.. Är inte alls sugen på det, ser så jävla förstörd ut, helt seriöst. Min hud har gett upp, livsgnistan, allting.. ska till ätpoli imorgon, får veta hur allt blir. Om jag ska byta behandlare, byta ställe helt... Får se hur det blir..

Mamma hade ringt dit idag, men hon fick inte prata med nån vettig. Dom skulle ringa imorgon, hon ska försöka få en sjukskrivning åt mej.. Orkar verkligen inget mer. Såfort "skolan" kommer i mina tankar börjar jag gråta. Förstår inte varför det har blivit såhär. Idag var inte ens ridningen kul..


Imorgon är det annars min och C's 3 års dag, så då ska jag försöka vara glad. Ska åka till hans efter min fysioterapi och stanna där hela dagen.


ja, puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback