mellansnack

S kom aldrig, hennes mamma lät henne inte sist o slutligen. Snackade länge i telefon istället, skönt det med. Red inget, var så jäkla kallt o mörkt. Ska rida imorgon på morgonen istället ! :)

Nu ligger jag o myser med en kisse, ska klippa mitt hår o locka det sen. Kanske det hålls tills imorgon ;D haha, nooot.
Har fixat ihop en header, tror jag äntligen ska få en om ändring på bloggen ! :)


Och det bästa med denna dag, vi har betalat en del på hunden, så i princip är jag hundägare nu ! :) :)



Puss, hörs sen <3

Gammal bild


Kommentarer
Postat av: Mezza

hej

tänkt kommentera flera ggr senaste dagarna men inte blivit så... Nu tar jag mig i kragen o skriver ;)

Jag btror du kan bli en TOPPEN-hundägare! Jag har inte alls tvivel om det! Djur är fantastiska för mående o själ! Jätteglad för din skull! Längtar eftter bilder!

Tänker mkt på dig o hur det går för dig o så... jag är ännu i min svacka men det e ju så ibland.

Massa kramar

ps: du länkade i nåt inlägg till "S" men när jag tryckte på länken kom man ingen vart...

2010-02-24 @ 09:37:43
URL: http://mezzasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback