klara inte.

jag klarade inte av det. Hade bara självmord i huvudet igår. Jag var så säker på att jag skulle klara det, men nej.. satt o storgrät i flera timmar, läste bloggar om folk som blivit lämnade av nån som begått självmord, skar mej så djupt jag kunde. Somnade nångång, vakna gråtandes och fick ett jääääävligt argt telefonsamtal av  C. Hade skickat över 10 sms inatt...



Vet inte vad jag ska säga. orkar inte mer bara... Ingen pratar typ med mig. Har inte varit i skolan på typ 2 veckor, men ingen undrar var jag är. Pratar bara med C o mamma nuförtiden. Ska inte i skolan imåron hlr, är sjuk.... Superförkyld. Ligger bara i sängen o mår dåligt, skär mej, angstar, bråkar med C. Kul liv.




Kommentarer
Postat av: Mezza

Raraste!

Känner med dig då samma tankar snurrar snabbt i min skalle..

Hur det än verkar, så finns jag här... jag känner inte dig irl men det känns ändå som jag känner dig typ.

Fan fan fan! Jag stormar dig med kärlek och kramar!!!

<3

2010-02-16 @ 20:38:06
URL: http://mezzasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback