ingen uppdatering

Har inte hunnit uppdatera något. Har varit hos C och inte direkt haft tillgång till dator. Hoppas ni förlåter mej.

I tisdags var jag ju till ätpoli, det talades om en flytt till tonårspolikliniken, som är en klinik med psykologer/kuratorer. Det passar mej bättre. Sen åkte jag till C,vi firade vår 3-årsdag. Det var supermysigt.

Sen har jag bara varit där med honom, kom hem idag, åkte till studion och filmade in nästa Pung-avsnitt. Har varit jättemysigt hos honom, saknar honom redan!

Idag var mamma o pappa på familjesamtal. jag har ju inte orkat med skolan riktigt, o nu har jag en sjukskrivning resten av februari, så jag behöver bara åka till skolan när jag orkar med det ! :):) Imorgon ska jag åka till skolan iaf, vi har nån sorters Tutor utbildning så det är inte så jobbig dag.

Humöret har åkt lite upp o ner, har haft mina breakdowns under dagarna..
Imorgon ska jag iaf till C's igen, han fyller på lördag. Sen ska vi vara här lördag-söndag.


Puss o kram <3

Kommentarer
Postat av: p

vad är ett pung-avsnitt? xD

2010-02-18 @ 20:35:40
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback