....

just nu mår jag så jävla dåligt. Ligger bara och gråter o e helt ... borta. Hur ska jag orka imorgon när de är såhär? Jag orkar knappt andas, är så jävla rädd att det ska stanna av... Kommer endera inte kunna sova alls inatt eller slockna mesamma... Kommer väl dö före det... Och jag har ingen att prata med, ingen som förstår.... Hur ska jag förklara hur skit jag mår? Hur ska någon kunna förstå? har bara lust att gå in till mamma var hon ligger o sover och krypa breve henne... Jag vill inte vara ensam... jag hatar dehär... Vill inte.. inte en natt till..


jag vill inte leva mer...



O anonym; det är inte dej det är fel på, det är hela systemet. Tkr inte man får ut ngt av det.. Lämna gärna din msn eller nåt om du vill snacka :) (går bra såhär å)

Kommentarer
Postat av: M

Hej! Nu är finalisterna i veckansblogg uttagna! Det var väldigt svårt att välja, men nu är 22 av er 150 som anmälde er vidare!

Kika in och kolla om just du blev uttagen, blev du inte det så kommer det nya chanser!

Kram / M - http://conler.blogg.se

2010-02-05 @ 21:11:46
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback