:D

Dagen har spenderats hos C, det har varit både mysigt o bråkigt, mest mysigt. När jag kom hem kollade vi hundvalpar o ringde åt en uppfödare! Imorgon ska vi reservera en phalene :) Jag är så glad!


Annat jag inte är så glad över är att jag inte kmr åka till skolan imorgon, för att det inte är nån vits. Oså har jag ätit skitmkt gott idag o inte rökt eller rört på mej. Fy skäms manda.. Måste försöka plugga imorgon o få nån ordning på saker o ting. Som mitt liv. Det är så jävla roddigt just nu, så jag vet ingenting... Hoppas allt blir bättre!


Nu ska jag ta en dusch o bada bastu, sen kolla andra avenyn o sen wallander. Puss på er<3



Kommentarer
Postat av: KiTTY

Va gosigt med valp! Jag vill också haaaaaaaaa =) superbra att ha för motionens skull sen också när den har blivit lite äldre och behöver promenader =)

2010-02-21 @ 22:10:50
URL: http://xsmall.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback