bra/dålig dag ?

Idag var jag hemma från skolan, skulle till ätpoli. Steg upp 11 och red ponnyn, det gick superbra :D vi galopperade en massa och hoppade 2 hinder :) Han var superduktig! Sen blev det ätpoli besök 14.00. Det gick... sådär. Var på dåligt humör, trivs inte där. Tillsist kom jag fram till att jag inte vill fortsätta, får ändå inget ut av det. Så endera ska jag få byta behandlare till en yngre där eller få gå till en psykolog istället. Det låter mkt bättre:)

Sen var jag och mamma till hästaffären i stan, vi hitta inget. Men vi åkte och köpte ett par ridskor åt mamma från hennes jobb, sen invigde hon dem då vi kom hem. Hästen gick jättebra med henne :)

Nu ligger jag i sängen. Är jättetrött, har en miljon saker att göra. Prov, förhör, uppgifter, annat man har missat.. Funderar hårt på att stanna hemma imorgon. Har ingen lust att stressa runt i skolan, för jag kmr ändå inte hinna göra allt jag borde ha gjort. Får se hur det blir, men det lutar åt det.. Mitt huvud är inte riktigt färdigt för såhär mkt information, plus att jag känner mej lite sjuk. Har ingen lust att få feber.


Puss på er, nu ska jag läsa på engelska prov ! <3

Kommentarer
Postat av: s

en psykolog är super om de kan sin sak :)<3

2010-02-02 @ 21:14:27
URL: http://ziggi.blogg.se/
Postat av: angelice

Hur är det med dig nu? Är det bättre än innan inläggningen?

Kram

2010-02-02 @ 21:53:02
URL: http://angelices.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback