award

jag har fått en award av S, så jag tänkte göra den nu :) 

Det som ska göras när man får en award är:
*kopiera awarden från min blogg
*länka personen som du fått den av
*berätta sju saker om dig själv
*välj sju bloggar som du vill ge den till
*länka till dem
*lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award

 

1. Jag har varit med i både radio och TV
2. Har varit utomlands till varmare breddgrader 10 gånger under mitt liv (om man räknar bort typ estland o sverige) och i sommar blir det ännu en gång !
3. Hade en egen låtsasvärld som barn, ända tills jag gick i sexan.
4. Blev mobbad i högstadiet
5. Kan anses som väldigt... uppkäftig ibland
6. Anser att det är min uppgift att hjälpa alla andra som mår dåligt
7. Drömmer om att ha en modell/tv karriär


Dom jag vill ge min award till (vet inte om ni har fått förut, väljer såna som jag inte har sett om de har..)

Oda
Danni
Anna
S
Grace
Your enemy

Ni är underbara, tack för att ni finns <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback