angst

har ångest.. är trött... på dåligt humör... fet...

En bra sak är iaf att mamma, jag och C ska åka o titta på hundvalpar på söndag ! Det blir bra iaf, hoppas dom är söta och passar här.. Dom vi kollade på hade färgfel, så dom är lite billigare. Måste dock se dem irl för att kunna avgöra om de är söta lr ser knäppa ut. Dom hade även såndära utställningsvalpar, men vi ska inte ha nån sån :)


Påtal om helg så har jag 1h hopplektion på lördag. Fattar inte hur jag ska orka igenom den. Red 40 min idag, var helt slut. Iofs är jag jävligt förkyld oså, men ändå... Måste försöka äta lite fastän jag inte vill... Och träna med ponnyn. På högergaloppen, galoppfattning, volter o bågar ;) höhö.


Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Emma

va ska ni ta fö hund? :D



o ja förstår bara int hu ja ska ork vänt tills sommarn..ja vill ju ha en mops NU! men som di brukar sejj: bättre sent än aldrig. :>

2010-02-16 @ 08:53:41
URL: http://loveboatcaptain.blogg.se/
Postat av: elin

ååh, vad underbart med hundvalpar^^

2010-02-16 @ 14:30:20
URL: http://simsalabimen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback