<3

Ville inte posta dehär i samma inlägg, så här kmr det;


Grattis på din och min 3 års dag min älskling <3
Jag älskar dej allra mest ska du veta, du är det finaste o bästa jag vet. Även fast jag ibland säger dumma saker, så är du ändå den viktigaste i mitt liv. Många skulle vilja ha någon som dej, det vet jag. Jag älskar att jag har dej och att vi har klarat oss igenom såhär mkt. Du är den allra finaste människan på jorden, utan dej skulle jag inte leva, det vet du. Jag hoppas på många år till tillsammans med dej, hela livet.. Det finns inte tillräckligt fina ord för att beskriva hur jag känner för dej..

9.2.2007 är den bästa dagen i mitt liv, då det blev du och jag på riktigt.
Du är mitt allt, du har mitt hjärta och jag kmr aldrig kunna leva utan dej <3

Jag älskar dej mitt gullehjärta.


Kommentarer
Postat av: LYDIA

Hello you :]

Sugen på en ny vårig och alla-hjärtansdag-inspirerad bloggdesign?? Lucky you, för jag tävlar ut en sån hos mig! Kika in på länken här nedan och anmäl dig.



http://lydiajosefine.blogg.se/2010/february/bloggdesigntavling.html

2010-02-09 @ 10:36:51
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: Louise

Fint :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback