trodde du va

Har ju verkligen ingen ork att skriva något bra idag heller. Sov hos C inatt, somnade före 11 igår innan han ens kommit i säng,  vakna 7 då han sussade sött. Har varit i skolan, bilskolan och hemma, typ min dag i ett nötskal. Annars på senaste tid har det varit rätt dåligt. Har fått utskällningar i skolan, fått panikångest där (kunde kontrollera den iofs), ångest 24/7, självmordstankar, dåligt humör, bråkat massor med C osv. Iaf har det börjat svänga lite nu, som tur är.


Vappen ska ju firas på fredag. Själv jobbar jag på lördag, så C o gänget ska ut o supa till en villa medans jag... inte ska göra så mkt. Ska troligtvis vara en stund med en kompis som också jobbar då, men det blir nog ingen bra vappen. Hade gjort upp storslagna planer om att supa mej full o ha roligt, men de är ju krossade. Iaf ska C o jag till min villa på lördag, bara han o jag. Ska bli skönt, vi har inte hunnit spendera så mkt tid ilag på dom senaste helgerna... :(


Nu ska jag kolla lite på finska läxan, som tur är fick jag sovmorgon imorgon eftersom det är provposition, men jag inte har nåt :) Inte för att jag ser framemot skolan, kommer antagligen få en till utskällning eller nåt. Isåfall är det nog stor risk att jag slutar där, pallar inte att gå dit med monsterångest och bara vänta på nästa utskällning. Män som är arga får mej att dö, kan inte kontrollera mej själv då. Börjar gråta helt hysteriskt och får panikångest till 1000.. Nåja, nog snackat om det. Gonatt, Puss o kram <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Var jobbar du? :)

2010-05-05 @ 21:21:30
URL: http://saragunmarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback