touday

Idag har det varit en dag med mkt tankar o funderingar. Började dagen med skola, sen kom en pojkkompis hit :) Det var roligt, har inte träffat honom på länge. Vi snackade rätt mkt oså, skönt att göra det ibland. Sen kom min syssling o hennes mamma hit, roligt med dem med :) Hon ska komma hit med sin chihuahua på lördag så Mimmi får busa med en kompis :D

Sen efter att de åkte färgade jag håret, rakade benen o en massa annat. Skönt att för en gångs skull hinna ta hand om sig själv och inte bara allt man måste. Satt o läste en bok och slappnade av för första gången på riktigt riktigt länge när jag har varit ensam. Har mycket tankar som surrar i mitt huvud, men måste försöka rensa dem och dela upp dem. Mycket om mina gamla bästa kompisar o deras svek mot mej. Egentligen fattar jag inte varför jag aldrig har vågat säga rakt ut åt dem vad jag tkr, det skulle hjälpa mej mkt. Jag är för feg helt enkelt..

Iaf, imorgon är det skola igen. Har sovmorgon för vi har börjat med proven och har inget prov. Skönt ! Har disco imorgonkväll, men C kommer hit en stund före på dagen. Tröttsamt.


Jaja, nu blir det avrundning med nya bilder på Mimmi, precis som jag lovade :) Hon har blivit jättestor !!!!!!




Gonatt pussungar<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Åå va söt hon e! :) Hoppas du mår bra Manda <3

2010-04-16 @ 23:43:34
URL: http://saragunmarie.blogspot.com
Postat av: angelice

Sluta aldrig ta hand om dig själv! <3

2010-04-17 @ 00:02:07
URL: http://angelices.wordpress.com
Postat av: caspian

herregud vad söt hon är. <3

2010-04-18 @ 13:49:03
URL: http://caspians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback