onsdag igen

hej igen. Känner mej väldigt passiv just nu med bloggandet. Är tråkigt :/ Saknar verkligen att blogga, supermycket. Det finns en del som skulle behöva komma ut, men tiden räcker inte till :( Plus att jag är inne i en lite bättre period, dock med sina svarta stunder.

Iaf, idag har jag varit i skolan, sen hem fram och tillbaks för att busa en stund med mimmi o sen till psykologen. Hade inte så mycket att diskutera, eller vi undvek det för att inte förstöra mitt goda humör. När jag skulle gå upp till psykologen, som har sitt kontor i ett höghus i centrum, hamnar jag i en hemsk situation. När jag kommer in i höghuset står en av stans mest fruktade personer där, o jag är livrädd för honom. Han är en av dom som slåss hela tiden + att han alltid har en kniv i jackan... Sprang upp alla 5 våningar, livrädd!!

Sen var jag och åt med en pojkkompis som går i min bilskola, han e också med i P-ung tv. Efteråt var det bilskola, det var intressant. Lärde mej en del som jag inte har vetat förut :) Sen hem, chilla ner en stund. Har nyss varit ut på en promenad med Mimmi, hon är superbusig just nu. Ska snart sova.

Hade tänkt ta nya bilder på Mimmi, men har kameran där nere, så det får bli morgondagens program ! Hon har växt jättemkt, väger antagligen över 2 kg nu :)

Har annars en ångestsituation jag ska berätta om imorgon bara jag minns den, orkar inte tänka på den nu.

Njaa, nu blir det nog gonatt så jag orkar med skolan imorgon. Ska faktiskt ta det lugnt imorgon, färga håret och busa med Mimmi :)

Hörs imorgon, gonatt !




Ps. Emma som hade kommenterat, ge din blogg/mail så jag kan svara på din kommentar :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Sådana busar är inte skoj!

2010-04-14 @ 22:01:39
URL: http://tuffakluddet.blogg.se/
Postat av: Emma

min e-post adress :)

2010-04-17 @ 01:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback