ensam, ensammare, ensammast

Tror jag trotsar febern och åker till skolan imorgon. Eller... ja, får se imorgon.. Har verkligen ingen lust, har bara varit hemma och gråtit idag... Har sån jävla ångest, känns som att jag inte orkar mer... Vill söka reda på alla sömnpiller i dehär huset och ta dem, bara för att slippa känna såhär mkt. Har gått igenom en del jobbiga minnen idag, och det blir bara jobbigare för varje andetag..

Jag hatar att känna det såhär. Varför kan man aldrig bli fri? Varför kommer alla tankar om svälten tillbaks ? Idag har jag undvikit mat mer än vad jag har gjort på länge.. Det känns inte bra, speciellt inte med läkarbesöket på torsdag. C sa idag att han aldrig vill ha tillbaks det så som det var förut, alltså jävligt skit. Inte jag heller, men jag är rädd över att det ska bli så igen. Han sa att han inte vet om vi klarar av det. Fan, vill inte förlora honom..


Det känns som att det bästa skulle vara att låsa in mej och tänka. Tänka efter jävligt noga hur jag ska ha det och hinna bearbeta alla tankar och känslor. Det hinner jag inte nu, för jag har inte den tiden. Men det är nog det som behövs...

Kommentarer
Postat av: dani

har du ingen att prata med gumman?

2010-04-06 @ 21:21:36
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback