bra jobbat

jävligt bra jobbat C, tack för att du gör min natt sömnlös.



Fan, han är bortrest, kmr hem imorgon. Bara därför kan han inte prata med mig, är jävligt sur och fittig mot mig. Tack som fan för att jag får ligga här hemma o gråta då. Verkligen, tack.

Fan vet hur länge man pallar med all skit. Orkar inte bråka varje dag, orkar inte gå o vänta på när allt ska falla.

O just nu, fuck finska provet mest, kmr inte skriva det. Kan ingenting, orkar ingenting. Orkar fan knappt gå o duscha, vet vad det kmr sluta med. Total kaos o ångest, skärsår och panik. Jess...



Fy fan, ta mej härifrån, någon ?

Kommentarer
Postat av: Mezza

Hej

Kan inte ta dig därifrån.. men jag kan skicka värme och omtanke och massa kramar.. så det gör jag.

KRAM

2010-04-22 @ 21:06:33
URL: http://mezzasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback