baaaad baaaad day

Sorry, har inte hunnit skriva nåt mellan allting. Hos psykologen gick de väl bra. Var rätt ångestfylld o tyst, men vi snacka väl en del om att jag har börjat äta mindre igen, om farsan och läkaren o en massa. Fortsatte också på sista delen av min livslinje. Den är ju rätt "ytlig", men vi skulle diskutera mer om den nästa gång. Hoppas vi diskuterar sjukhuset.. Skulle behövas.

Sen åkte jag bara hem efter hunden o sen till C's. Var jättemysigt vid hans, saknar honom redan... Mimmi trivdes som fisken i vattnet ;)

Nu har jag gjort lite skolarbeten o sånt skit, ska börja sova snart. Sov ju bara 5h inatt o jag måste till skolan imorgon. Sen blir det ju läkaren också......Fuck så att säga. Har gått ner mellan 1-2kg, förväntar mej en utskällning. Höhö, de får skylla sig själv.

Kändes inte bra att inte äta idag, har ätit en liten "kycklingklubba" o lite ris, och ett halvt bröd. Plus godis förståss, mitt älskade godis. Skulle verkligen må bra av att sluta med den skiten men... Pappa får väl ta åt sig lite, pratar fortfarande inte med honom, kmr inte göra det heller. Men imorgon ska jag verkligen försöka äta !

Nej, nu slocknar jag snart. Gonatt allesammans.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas du får en bra dag gumman! Kramar <3

2010-04-08 @ 06:43:17
URL: http://saragunmarie.blogspot.com
Postat av: caspian - varför får jag inte på mig mina blåjeans?

varför äter du mindre? ._.

2010-04-14 @ 10:21:30
URL: http://caspians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback