Världens sämsta människa.

Jag är sämst i hela jävla världen. Jag lyckas inte med nånting. Fan Manda, varför gör du det inte bara lätt för alla andra genom att ta livet av dej ? Ingenting blir bättre av att du är här..

o fan, träffade min nya psykolog igår, fyfan asså.. Kommer inte gå till henne.. Så hej ätstörningspolikliniken.. Det lär väl bli nästa ställe C skickar mej till. Fyfan manda, du är inte värt att gå dit ens, du äter som ett SVIN. Förstår du inte det ? ÄCKEL ÄCKEL ÄCKEL.

Förstår inte ens hur jag vågar gå utanföre dörren. Såna som jag borde fan låsas in. Inte ens min pojkvän gillar mej nåmer, just nu sitter han och tittar andra tjejers bdb.. Nåja, eftersom de ser ut såhär när vi har sex förstår jag honom. FAN MANDA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback