stress och ångest..

Har ångest som fan, har ätit allt för mkt idag. Och druckit för mkt, typ 5 dl ? :( Usch usch usch..
ska göra mitt historia föredrag tills imorgon nu, vill inte ha det, orkar inte.. Orkar inte med skolan heller för den delen. Känns meningslöst, värdelösa jag klarar ändå inte av att gå där. Fuck u manda..

GAAH.. Kommer bara behöva äta 1 måltid imorgon igen, eftersom jag ska äta efter skolan och sen inget mer då jag åker till boyfriends. Tänkte försöka slippa undan med en måltid per dag, så C inte kan säga att jag har ätit "bra". Hatar det, men ändå måste jag få höra det om jag har försökt för hans skull..

Bion var förresten skitbra ! Filmen rekommenderas varmt ! Blev även rädd en gång, ordentligt ! :/ Men gulliga C höll om mej hela filmen och var jättemysig ! Älskar honom så jävla mkt. Om några veckor har vi faktiskt varit tillsammans 2 år och 8 månader. :) Love u !

Nu ska jag nog göra mitt föredrag, puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Xiona

Tack för din fråga! Svaren kommer imorgon. :)

2009-09-24 @ 21:24:55
URL: http://analovers.blogg.se/
Postat av: Love bones

Skulle också hålla om dej om jag var på bio med en sån som du ;p

2009-09-25 @ 00:23:38
Postat av: Anonym

Man går ju bara ner m e r i vikt om man dricker mycket vatten!

2009-09-25 @ 01:38:52
URL: http://nollniohosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback