Min pappa är en idiot!

Han tror att han kan säga vad som helst. Just hade han gjort mat (potatismos blandat med lite kött) och lag upp mat åt mej på en tallrik, MER ÄN VAD HAN SJÄLV TOG ! Sen började han ropa åt mej då jag hade ätit hälften av det, vilket är skitmycket. Han pratar hela tiden om att jag aldrig äter (HALLÅ; JAG GJORDE DET NYSS) och kaloriinnehållet i allt. Hallå pappa, jag har en godfucking ätstörning, ska man prata om sånt då? O om jag nu för en gångs skull ville göra dej glad och äta mer än jag klarar av, men så duger det inte, tror du jag vill göra om det då ? Nej för i helvete.

Ja sa jag ville hitta ny motivation att banta, o nu fan i mej har jag hittat den. Ingen mat imorgon, förrän på kvällen vid älsklings, PUNKT SLUT !

O nej, jag kommer bara att ha gått upp upp upp vid läkaren imorgon, fy fan fan fan fan fan..

Jag är ett jävla äckel, men snart är det slut på det. Inget mer i min mun idag nu förutom tuggummi. Inte ens en vattendroppe, inte något alls. Aldrig jag skulle ge dem det nöjet, aldrig. Sen ikväll ska jag pryda mej själv med nya vackra skärsår och blöda ner hela min jävla säng. Hoppas jag blöder tillräckligt för att dö..

Kommentarer
Postat av: illusion

Har massa att göra nu, haha! Men om du lägger till mig på [email protected] så fixar jag gärna åt dig också. :)

2009-09-28 @ 20:02:59
URL: http://lemonstars.blogg.se/
Postat av: Kristina

Hoppas att allt blir bra...

2009-09-28 @ 20:28:08
URL: http://anaandalittlemia.bloggplatsen.se
Postat av: danni ♥

Har du en ätstörning - och pratar om att banta?

Det verkar då INTE vara äs om man bantar..

2009-10-03 @ 22:46:40
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback