läkartid.

Nu har mamma beställt läkartid åt mej, så jag kan "få tala om dedär med maten"..  Vill inte.. 11.20 imorgon ska vi int till stans sjukhus, jag hatar sjukhus. Pappa var arg på mej när jag kom hem och började fråga om jag har ätit i skolan, att jag skall till mormors och äta. Men jag slapp, för vi ska äta broiler sen. O nej, jag har inte ätit. Tänker inte alls äta nå mycket. Måste ju iaf vara smal imorgon, så inte läkaren tkr det var onödit ! Var typ nån som jobbar med ätstörningar jag skulle till.. Voi vittu. Vill inte hamna till ätstörningspolikliniken heller, hatar det stället ! USCH!

imorse när jag kom till skolan var jag nära att börja gråta, the botten var nådd. Orkade inte sitta där, stilla på lektion och låtsas att allt var okej, för nej, det är det inte..


Hoppas bara att älskade C kommer hit ikväll, eller S.. Vill inte, orkar inte sitta här ensam.. GAAAH.

Måste även väga mej idag, och träna. Ska nog gå på en promenad också. Klockan är ju bara 1 så jag hinner bra. Fast den känns mycket mer ! typ som 6 eller nåt..


Ska snart prova spy ut all ångest, blir så jävla glad om jag lyckas, för jag kan inte spy.. Det suger !

Hyrde en film idag som jag ska se, PS I love u var det. Har inte sett den, men alla säger ju att den e så bra. Hoppas det stämmer och hoppas den får mej att tänka på annat. Snart blir det en tobak, blev jävligt röksugen nu.


Ha de så bra sålänge, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback