Läkarbesöket

Det gick helt bra idag, läkaren var trevlig och försökte faktiskt lyssna på MEJ. Kände mej trygg där, hon snacka inte heller om att gå upp i vikt. Mamma däremot var rätt jobbig och vill inte förstå. Hon tror helt enkelt att jag "glömmer bort" att äta. Yee, in my ass. Har inte ätit nåt idag, men mamma skulle laga mat när hon kommer... Orkar inte. Men ska bort ikväll iaf o sen ska jag bara sova. Ska till läkaren igen nästa tisdag, 11.40. Då ska vi göra gynekolog undersökning, kolla mitt knä och prata. Känns bra.

Hon gjorde en liten undersökning på mej;
Puls, blodtrycket och hjärtat. Allt var helt okej faktiskt. Eller blodtrycket och pulsen var mkt högre än vanligt, så därför var det bra !

Tänker inte äta trots att jag går dit, de får fan sätta in mej på sjukhus innan jag börjar äta "normalt".

Puss på er <3

Om nån vill snacka på msn, skriv här !

Kommentarer
Postat av: Skinny

Ville bara säga att OM du läser min blogg så ska du veta att jag sätter lösen på den snart.Om du vill ha det så kommentera.Kram<3

2009-09-09 @ 21:14:19
URL: http://iwantbones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback