läkarbesök 2

Har nyss kommit hem från läkaren. Det gick bra, vi pratade inte något om mat eller vikt. Endast om mitt knä som bråkar och gynekolog undersökningen. Allting var okej inne i mej, ska göra typ 1000 blodprov snart... Både för att se om min kropp får tillräckligt med näring, klamydia test och levervärden. Usch, jag hatar nålar!!! Ska även till en annan läkare och snacka om knäet, kanske göra en titthålsoperation :S Gosh!
Men bra att dom tar det på allvar :)

Har inte ätit nåt ännu idag, vi ska ju äta i Vasa. Är rätt snurrig, menade svimma på gympan. Vi fick springa som satan, förbrände fan så mkt kalorier på det ! Och min läkare vägde inte ens mej :( Men lika bra det !
Fick även veta att min kompis kanske hamnar in på sjukhus igen.. Pallar inte, vill ha henne här med mig ! hamnar hon dit kmr väl jag strax efter.. :( <3

Nej, nu ska jag välja kläder till shoppingen. Har ju fått 400 euro i lön idag som ska uppshoppas :D

Vi hörs sen, hoppas ni har en bra dag.

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback