Kommentarerna.

Tack för alla gulliga kommentarer ! Tänkte svara på dem här :)
Angående att jag vill dricka mindre, så ja, det är bra att dricka mycket. Men jag vill inte ha den extra vikten i mej längre. Förut drack jag flera liter om dagen, men nu försöker jag att max dricka några glas per dag. Oftast endast 1 glas.

o ja, angående att jag ska vara med i Tv, så ja, det ska jag. Men inte liksom i nationell tv, utan i vår närtv-kanal. Men det kan vara att vi ska sända ut programmen i hela Svenskfinland, så alla här kan se den ! Jag skall vara programledare och det är tänkt som så att vi ska sända 4 program på hösten och 4 på våren. Det kommer bli superspännande, vi har verkligen haft roligt hittills med all planering ! :) Om ni vill sen, kan jag länka till klippen sen när vi har lagt upp dem på nätet, så får ni se mej.. In action så att säga. Det kommer nog vara flera tusen som kommer se dem, eftersom vi sen kommer ladda upp klippen på Youtube, så det gäller ju att vara i form. Men lite mer motivation för mej att gå ner ! Det är ju mindre än en månad tills vi har premiär..

Annars idag så har jag inte ätit eller druckigt nåt ännu. Ska snart koka nudlar, och slänga bort dem! När mamma kommer hem efter 7 måste jag äta kvällsmat,men inget före det..

Nu ska jag chilla en stund innan det blir plugg ! Har ju matematikprov imorgon..

Puss<3


Kommentarer
Postat av: danni

du måste länka sen :D

2009-09-23 @ 16:39:08
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback