kommentarer;

Har fått en del kommentarer som jag inte har svarat på. Det fanns även 2 frågor där, tänkte svara på dem nu !

1. Hur gammal är du?
jag är 17 år, 92:a alltså :)

2. Vad har du för jensstorlek?
Ärligt talat vet jag inte. Har typ 25 på de flesta byxor och size 6 på ett par från asos. Men alla ramlar halvvägs av mej, så jag vet inte.. Typ 23,24 kanske. Beror ju även på butiken eftersom storlekarna växlar rätt mycket.

Hoppas ni är nöjda ! Ni får fråga på om det är nåt ni undrar, älskar frågor ju !

Har suttit och knåpat med en facebook sida en bra stund nu, börjar bli lite trött. Har ännu min finska läxa jag måste göra, jobbigt ! Orkar egentligen inte, men.. Måste väl :(

har ingen lust med nåt längre, vill mest bara dö. fasar även för nästa tisdag då blodprovsresultaten kmr... lär ju se hur min kropp mår då iaf ..

Btw, det som sjuksköterskan sa åt mej strax innan hon pickade mej (är extremt nålrädd) var förståss;
Tänk på tårta! Kan ni tänka er vilken ångest jag fick. Tkr hon jag är fet, eller att jag ser tårtsnål ut ? Njaa, det var nog mest för att hon bytte av en annan som skulle på kaffe och det fanns tårta där.. Men ändå.. Ni skulle ha sett hennes min när hon såg ätstörningspolikliniken på lapparna sen..

Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback