kallt!

Ligger här nu i min sköna säng, nyduschad. Har kört hem från stan och det är iskallt där ute! Det har även regnat idag, inte alls trevligt väder ! Träffade min sötnos iaf, kramade henne extra hårt denna gång eftersom jag inte vet när jag ser henne igen, om jag alls hinner träffa henne innan hon åker in. Hoppas !

Är på skitdåligt humör just nu, har bara lust att dra täcket över mej och stortjuta, vilket jag renn har gjort. Fick en jättefin låt av en bra vän som jag även tänkte posta här, den är superfin!

Skulle inte palla med skolan imorgon, men är nog så illa tvungen. Imorgon måste jag även plugga till prov. Usch usch usch. Vill verkligen inte :(

Mitt knä är skitsjukt nu, synd att det inte är nån läkare här just nu som skulle kunna undersöka det, nu då jag äntligen kan säga var det gör ont. Men ja..

Har bara ätit ca. 300 kcal.. Eller bara o bara. Men ja, iaf. Och förbränt ca. 300. Så det är ju mellan 0-100 på plus idag, rätt bra ändå.. Plus grundförbränningen då.. HOPPAS jag börjar gå ner i vikt nu ! Ska bara sluta att dricka så jävla mycket..


Kommer inte kunna sova så bra inatt har jag på känn, men ska försöka orka med bussen imorgon! Hoppas ni också orkar med allt.

Älskar er, gonatt ! (eller ja, snart gonatt, inom en timme eller så..)<3

Skitvacker låt <3

 




Kommentarer
Postat av: danni

sov gott sötnos!

hoppas din dag i morgon blir bra

2009-09-22 @ 23:42:45
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback